Proces Rekrutacyjny w Agencji Rekrutacyjnej Reconnect
Rekrutacja to kluczowy element zarządzania personelem każdej organizacji. W naszej agencji rekrutacyjnej, proces ten jest starannie zaplanowany wspólnie z klientem i przeprowadzany z wykorzystaniem sprawdzonych technik i narzędzi. Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis procesu rekrutacyjnego w naszej agencji.
1. Wyszukiwanie kandydatów
Pierwszym krokiem w procesie rekrutacyjnym jest identyfikacja potencjalnych kandydatów. Reconnect korzysta z własnej bazy danych, gdzie przechowywane są profile zawodowe wielu specjalistów. Agencja wykorzystuje również media społecznościowe, szczególnie LinkedIn, jako skuteczne narzędzie do pozyskiwania talentów. Ogłoszenia o pracę są dodatkowo publikowane na popularnych portalach z ofertami pracy.
2. Typowanie kandydatów
Analiza CV i profili LinkedIn pozwala na wstępną selekcję kandydatów. W Reconnect skupiamy się na umiejętnościach i doświadczeniu zawodowym kandydatów, które są najbardziej zgodne z wymaganiami określonymi przez naszego klienta.
3. Przesłanie odpowiedniej wiadomości do wytypowanego kandydata
Kiedy potencjalny kandydat zostanie zidentyfikowany, rekruterzy Reconnect wysyłają spersonalizowaną wiadomość. Jeśli profil kandydata jest wystarczająco dokładnie opisany, wiadomość ta jest dopasowana do doświadczenia kandydata i odnosi się do konkretnych umiejętności i osiągnięć, które wyróżniają go na tle innych.
4. Rozmowa telefoniczna z kandydatem
W trakcie rozmowy telefonicznej, rekruterzy prezentują kandydatowi szczegółowy profil działalności klienta. Jest to także okazja do głębszego zrozumienia doświadczenia kandydata, a także do omówienia jego oczekiwań finansowych, aby uniknąć potencjalnych nieporozumień w dalszych etapach procesu rekrutacyjnego.
5. Stworzenie rekomendacji kandydata dla klienta
Na podstawie rozmowy telefonicznej, rekruterzy Reconnect tworzą rekomendację dla klienta. Dokument ten zawiera szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia kandydata, a także informacje na temat jego oczekiwań związanych z nowym stanowiskiem.
6. Umawianie kandydata na poszczególne etapy rozmowy kwalifikacyjnej u klienta oraz przekazywanie feedbacku
Po zatwierdzeniu kandydata przez klienta, rekruterzy Reconnect organizują dalsze etapy procesu rekrutacyjnego. Prowadzimy też stałą komunikację z obiema stronami, zbierają i przekazują informacje zwrotne po każdym spotkaniu.
7. Przygotowanie listów intencyjnych
W przypadku zakończenia procesu rekrutacji sukcesem, agencja Reconnect pomaga w przygotowaniu formalnych dokumentów, takich jak listy intencyjne.
8. Analiza wewnętrzna przeprowadzonego procesu rekrutacyjnego
Każdy proces rekrutacyjny jest na końcu poddawany wewnętrznej analizie. Celem jest ocena skuteczności działań, identyfikacja obszarów do poprawy oraz gromadzenie wiedzy, która może zostać wykorzystana w przyszłych procesach rekrutacyjnych.
Rekrutacja w naszej agencji Reconnect to skrupulatnie zaplanowany i przemyślany proces. Staranność, z jaką rekruterzy podchodzą do każdego etapu, przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług i satysfakcję zarówno klientów, jak i kandydatów.