Regulamin Programu Rekomendacji

1. Za rekomendacje kandydata z branży IT który zostanie zatrudniony u naszego klienta oferujemy premie dla osoby polecającej w wysokości 4000 brutto przy stanowiskach Regular oraz 6000 zł brutto w przypadku stanowisk Seniorskich. Jeśli jesteś uczestnikiem programu “Kariera z Reconnect” stawki wynoszą 5000 zł brutto przy stanowiskach Regular oraz 7000 zł brutto przy stanowiskach Seniorskich.

2. Warunki efektywnej rekomendacji

  • Osoba polecająca przesyła mailem na adres [email protected] imię, nazwisko oraz mail polecanego kandydata.
  • Kandydat polecany potwierdza mailowo swoją chęć uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym oraz wypełnia formularz CV wraz ze zgodami RODO.
  • Kandydat polecany nie uczestniczył w procesie do naszego klienta w ostatnich 6 miesiącach
  • Kandydat zostanie zatrudniony w przeciągu 6 miesięcy od przesłania jego rekomendacji

3. Premia zostanie wypłacona w przeciągu 30 dni od dnia zatrudnienia kandydata (Umowa zlecenie, b2b)

4. Lista stanowisk na które przyjmujemy rekomendacje są odpowiednio oznaczone (“Możliwość rekomendacji”) na naszej stronie www.ofertypracyit.com

5. W przypadku pytań prosimy pisać na adres [email protected]

6. Organizatorem programu rekomendacji jest firma Reconnect, ul. Szlak 65, 31-153 Kraków

7. Uczestnictwo w programie jest jednoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.

Dlaczego warto aplikować poprzez naszą Agencję Doradztwa Personalnego (a nie samemu)?

Przede wszystkim – czas. Możesz mieć pewność, że zadbamy o to, by Twoje podanie trafiło w odpowiednie miejsce i do odpowiedniej osoby. Dzięki naszej rozmowie otrzymasz również rady: czy mieścisz się w budżecie na dane stanowisko i na co warto zwrócić uwagę na spotkaniu z naszym partnerem biznesowym.

Zależy nam również na tym, by Twój proces rekrutacyjny trwał jak najkrócej. Możesz być pewien/pewna, że dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał/a należny feedback, w jak najkrótszym czasie. Naszą rolą jest działanie na zasadzie Twojego agenta w kontakcie z Twoim potencjalnym przyszłym pracodawcą.

Jak wygląda wstępna rozmowa kwalifikacyjna?

W momencie kiedy wyrazisz zainteresowanie dokonaniem kolejnego kroku w Swojej karierze, zaprosimy Cię na krótką rozmowę telefoniczną (około 20 minut). Celem tej rozmowy będzie, dla nas, lepsze zapoznanie się z Twoim doświadczeniem/umiejętnościami, a dla Ciebie bardziej szczegółowe zapoznanie się z ofertami stanowisk naszych partnerów.

Podczas rozmowy poznasz nazwy firm naszych partnerów oraz zapoznasz się bliżej z produktami/projektami, do których obecnie poszukujemy nowych specjalistów.

W trakcie tej rozmowy zapytamy Ciebie również o Twoje oczekiwania finansowe, co pozwoli nam ocenić które projekty spełniają, również finansowo, Twoje oczekiwania.

Dlaczego nie podajemy widełek finansowych w ogłoszeniach?

Prosta przyczyna – nie finanse mają być głównym motywatorem do składania aplikacji. Główną motywacją do aplikowania powinna być chęć pracy/współtworzenia/rozwijania produktów/projektów naszych partnerów.

Wielu z naszych partnerów biznesowych  szuka współpracowników na dziesiątki lat, a chęć poznania zarobków, przed zapoznaniem się z działalnością firmy, postrzegają jako brak odpowiedniej motywacji do przyszłej wspólnej współpracy.

Ale to wszystko oczywiście nie znaczy, że współpracując z naszymi partnerami będziesz zarabiał mniej niż w innych firmach. Nasi klienci chcą po prostu być pewni, że ich produkt/projekt zainteresował Ciebie tak samo albo może i bardziej, jak same zarobki.

Nie musisz się również martwić, że zaprosimy Ciebie do procesu rekrutacyjnego na stanowisko, które nie będzie spełniało Twoich oczekiwań finansowych. Rozumiemy, że ofert pracy na rynku jest wiele i nie chcemy marnować Twojego czasu. Po naszej wstępnej rozmowie kwalifikacyjnej lub nawet w trakcie niej otrzymasz jedynie szczegóły ofert, które spełniają Twoje oczekiwania finansowe.