Lokalizacja: Equal Business Park, Kraków

Widełki: negocjowane indywidualnie

Pełny etat – Umowa o pracę, praca na jedną zmianę

Konsultanci prowadzący projekt:
Monika Miśkowicz Tel: 793 838 055 Mail: [email protected]

O Firmie

Nasz partner jest globalną firmą zajmującą się systemami dostępu oraz zabezpieczeń. Po raz trzeci został wyróżniony w rankingu 100 najbardziej innowacyjnych firm według Magazynu Fortune i  posiada 30 % udziałów w światowym rynku w swojej branży z roczną sprzedażą na poziomie 7,3 mld euro. Na całym świecie w biurach naszego partnera zatrudnionych jest prawie 49 000 specjalistów.

Oddział GSSC w Krakowie powstał 3 lata temu i stale zwiększa zatrudnienie!

Cenisz pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na świecie? Chcesz pracować w globalnych strukturach w atmosferze start-upu? Zgłoś się już teraz!

Opis stanowiska

This role is a combination of a Technical Expert and a Service Delivery Manager specialized in WIFI technologies.

Obowiązki

  • In this role, you will globally drive operation and development of WIFI related services around the world. You will be involved in design and implementation of solutions as well as keeping the environment well documented.
  • You must be a technical person, who draws satisfaction from transferring WiFi technologies too customers.
  • You will report and assist the Global WiFi Service Owner to build the GSSC WiFi technologies.
  • You will work with Cisco product experts and 3rd party suppliers
  • You will oversee and mentor less senior engineers to build up and maintain training plans and experience developments.
  • You will coordinate with internal and external stakeholders to resolve Global WiFi.

Wymagane doświadczenie

  • You have a clear understanding of the overlay and underlay relationships between cross datacentres virtualised and physical infrastructures.
  • You have 5+ years involvement with scoping, designing and implementation of WiFi, and WiFi orchestration projects.
  • Technical Skill Set (required): Cisco AP, WLC, Prime and CMX
  • Technical Skill Set (required): Cisco ISE
  • Technical Skill Set (required): Linux, API´s, switching, routing
  • Technical Skill Set (preferred but not required): Cisco DNAC, WLC 9800
  • Projects Settings (preferred but not required): Working in a customer-facing and or product development capacity, in roles such as presales, post-sales, professional services, vendor’s partners, or engineer/DevOps engineer within a product management setting.
  • You have a understanding of IT and Security Incident Management Processes; Vulnerability Management; Asset and Configuration Management

Jezyk angielski

poziom zaawansowany

Nasz partner oferuje

  • Stable employment in a friendly international atmosphere 
  • Flexible working hours  
  • Private Medical Care  
  • Multisport & Benefit cards  
  • Mobile phone  
  • In-house free English classes  
  • Ergonomic workstations with necessary tools and equipment 
  • Chill-out zone with PlayStation4 and table football
  • Fresh fruits every day
  • Lunch Card 

W razie pytań zapraszamy do rozmowy!