
Lokalizacja: Eximius Park / Equal Business Park
Widełki: Każda aplikacja w raz z oczekiwaniami finansowymi jest rozpatrywana indywidualnie
Pełny etat – Umowa o pracę
Konsultant prowadzący projekt:
Monika Miśkowicz Tel: 793 838 055
Mail: [email protected]
O Firmie
Nasz klient to firma, która została wymieniona przez Fortune Magazine jako 1 ze 100 najbardziej innowacyjnych firm na świecie. Firma ta otworzyła w 2018 r. Globalne Centrum Operacyjne, które świadczy usługi sieciowe, bezpieczeństwa i hostingu dla klientów wewnętrznych. Centrum ma wyraźny dynamiczny plan rozwoju, dlatego poszukujemy osoby na stanowisko IT Incident Manager, która dołączy do zespołu i pomoże w jego dalszej rozbudowie.
Obowiązki
Na stanowisku IT Incident Manager do Twoich najważniejszych obowiązków będzie należeć zarządzanie, koordynacja, komunikacja, eskalacja i rozwiązywanie incydentów o wysokim priorytecie. W obszarach usług sieciowych, hostingu, współpracy, zarządzaniem aplikacjami i rozwoju będziesz prowadził interakcje i kierował zarządzeniem interakcjami. Będziesz zapewniał/-a, że aktualizacje firm i klientów są aktualne i wystarczająco dobrej jakości oraz że wszystkie uzgodnione kanały komunikacji są skutecznie wykorzystywane przez cały cykl życia incydentu. Będziesz pełnił/-a rolę centralnego punktu eskalacji incydentów, identyfikując i rozwiązując konflikty i wąskie gardła. Będziesz zaangażowany/-a w cały cykl życia incydentu i będziesz dokumentował kroki odzyskiwania po incydencie, aby ustalić główną przyczynę, pomoc w ulepszaniu procesów, identyfikację odchyleń i umożliwienie utworzenia bazy wiedzy. W czasie wolnym od incydentów będziesz wsparciem dla drugiej linii usług infrastrukturalnych. Praca obejmuje 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Wymagane doświadcznie
Szukamy osoby, która ma doświadczenie w zarządzaniu incydentami w międzynarodowym przedsiębiorstwie. Stanowisko IT Incident Manager jest odpowiednie dla Ciebie jeśli:
- miałeś/-aś już kontakt z zestawami ITSM i rozumiesz, w jaki sposób narzędzia powinny być wykorzystywane do wspierania działań związanych z zarządzaniem incydentami
- masz doskonałe umiejętności interpersonalne, potrafisz porozumieć się z osobami z różnych poziomów umiejętności technicznych
- szybko się uczysz i potrafisz zrozumieć złożone rozwiązania technologiczne, a następnie poinformować o wpływie incydentów zarówno pod względem IT, jak i biznesowym
- jesteś odporny/-a na stres i pracę pod presją czasu
Języki obce
- Dobra znajomość języka angielskiego
Nasz partner oferuje
- Stabilne zatrudnienie w przyjaznym międzynarodowym środowisku
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - prywatna opieka medyczna
- karty Multisport & Benefit
- telefon komórkowy
- lekcje języka angielskiego
- ergonomiczne stanowiska robocze z niezbędnymi narzędziami i wyposażeniem
- strefę relaksu z PlayStation4 i piłkarzykami
- podróże, aby spotkać się i pracować z kolegami z całego świata
- indywidualny budżet na szkolenia zewnętrzne
Uprzejmie informujemy iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
W razie pytań zapraszamy do rozmowy!