Nasz klient to firma, która została wymieniona przez Fortune Magazine jako 1 ze 100 najbardziej innowacyjnych firm na świecie. Firma ta otworzyła w 2018 r. Globalne Centrum Operacyjne, które świadczy usługi sieciowe, bezpieczeństwa i hostingu dla klientów wewnętrznych. Centrum ma wyraźny plan rozwoju, aby stać się silnym graczem na rynku. Dlatego poszukujemy osoby na stanowisko IT Incident Manager, która dołączy do zespołu i pomoże w jego dalszej rozbudowie.  

Główne zadania

Na stanowisku IT Incident Manager do Twoich najważniejszych obowiązków będzie należeć zarządzanie, koordynacja, komunikacja, eskalacja i rozwiązywanie incydentów o wysokim priorytecie. W obszarach usług sieciowych, hostingu, współpracy, zarządzaniem aplikacjami i rozwoju będziesz prowadził interakcje i kierował zarządzeniem interakcjami. Będziesz zapewniał/-a, że aktualizacje firm i klientów są aktualne i wystarczająco dobrej jakości oraz że wszystkie uzgodnione kanały komunikacji są skutecznie wykorzystywane przez cały cykl życia incydentu. Będziesz pełnił/-a rolę centralnego punktu eskalacji incydentów, identyfikując i rozwiązując konflikty i wąskie gardła. Będziesz zaangażowany/-a w cały cykl życia incydentu i będziesz dokumentował kroki odzyskiwania po incydencie, aby ustalić główną przyczynę, pomoc w ulepszaniu procesów, identyfikację odchyleń i umożliwienie utworzenia bazy wiedzy. W czasie wolnym od incydentów będziesz wsparciem dla drugiej linii usług infrastrukturalnych. Praca obejmuje 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Wymagania

Szukamy osoby, która ma doświadczenie w zarządzaniu incydentami w międzynarodowym przedsiębiorstwie. Stanowisko IT Incident Manager jest odpowiednie dla Ciebie jeśli:

  • miałeś/-aś już kontakt z zestawami ITSM i rozumiesz, w jaki sposób narzędzia powinny być wykorzystywane do wspierania działań związanych z zarządzaniem incydentami
  • masz doskonałe umiejętności interpersonalne, potrafisz porozumieć się z osobami z różnych poziomów umiejętności technicznych
  • szybko się uczysz i potrafisz zrozumieć złożone rozwiązania technologiczne, a następnie poinformować o wpływie incydentów zarówno pod względem IT, jak i biznesowym
  • jesteś odporny/-a na stres i pracę pod presją czasu

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • prywatna opieka medyczna
  • karty Multisport & Benefit
  • telefon komórkowy
  • lekcje języka angielskiego
  • ergonomiczne stanowiska robocze z niezbędnymi narzędziami i wyposażeniem
  • strefę relaksu z Xbox i piłkarzykami
  • podróże, aby spotkać się i pracować z kolegami z całego świata
  • indywidualny budżet na szkolenia zewnętrzne

Jeśli masz pytania, z chęcią na nie odpowiemy, zadzwoń na 793 838 058 lub napisz do anna.golinska@reconnect.com.pl

W celu aplikowania prosimy o wypełnienie formularza klikając na LINK