
Lokalizacja: Equal Business Park, Kraków
Widełki: 11 000 – 14 000 PLN brutto
Pełny etat – Umowa o pracę
O firmie
Nasz partner jest globalną firmą zajmującą się systemami dostępu oraz zabezpieczeń. Po raz trzeci został wyróżniony w rankingu 100 najbardziej innowacyjnych firm według Magazynu Fortune i posiada 30 % udziałów w światowym rynku w swojej branży z roczną sprzedażą na poziomie 7,3 mld euro. Na całym świecie w biurach naszego partnera zatrudnionych jest prawie 49 000 specjalistów.
Oddział GSSC w Krakowie powstał 3 lata temu i stale zwiększa zatrudnienie!
- General knowledge of following Microsoft solutions with expertise in, at least, one area: Active Directory, Skype for Business, MS Exchange, MS SQL, Windows 2008/2012/2016 server support.
- Knowledge and demonstrated technical experience with Azure will be an asset.
Tasks
- Operational ticket-handling related to the GSSC Infrastructure area, providing support and dispatching to partners where needed.
- Participating during the delivery phase within IT Infrastructure area.
- Support in keeping monitoring systems updated as well as handle operational related tickets.
- Contribute so the Global DC Infrastructure devices are updated within the CMDB after change.
- Contributing in service monitoring, performance and capacity utilization.
- Contribute keeping services in the service catalog updated and maintained.
- Participate in escalation phone calls for critical incidents.
Language Skills
- Ability to effectively communicate in English language verbally and in writing is mandatory.
The company offers
- Stable employment in a friendly international atmosphere
- Flexible working hours
- Private Medical Care
- Multisport & Benefit cards
- Mobile phone
- In-house free English classes
- Ergonomic workstations with necessary tools and equipment
- Chill-out zone with PlayStation4 and table football
- Fresh fruits every day
- Lunch Card
If you are interested in this position, please apply by filling out the form