Roles and responsibilities |
RECONNECT (www.reconnect.com.pl) to Agencja Doradztwa Personalnego, której celem jest usprawnienie działalności swoich klientów poprzez pozyskiwanie najlepszych kandydatów na rynku, szeroki proces sourcingu oraz selekcje metodami badań behawioralnych. Specjalizujemy się w branżach IT, Finanse & Księgowość, Sprzedaż & Marketing, Inżynieria & Produkcja oraz Budownictwo.
Aktualnie dla jednego z naszych partnerów biznesowych prowadzimy rekrutację na stanowisko Data Quality Analyst. Jeżeli jesteś zainteresowany/-na pracą, w której będziesz mieć realny wpływ na własny sukces- nie wahaj się! Aplikuj już dziś! Praca pełna wyzwań w stabilnej amerykańskiej firmie z branży finansowej czeka na Ciebie!
Główne obowiązki:
Będziesz członkiem zespołu odpowiadającego za kontrolę wewnętrzną, audytową wszystkich transakcji przeprowadzanych w firmie na rzecz naszych klientów. W większości są to transakcji związane z zarządzaniem stopami procentowymi i ryzykiem walutowym. Nasze transakcje dotyczą głównie rynku amerykańskiego.Poza obowiązkami związanymi z kontrolą jakości przeprowadzanych transakcji, bardzo dużo pracy jest poświęconej sprawdzaniu obliczeń, wyjaśnianiu rozbieżności, a także wyjaśnianiu ewentualnych wątpliwości w oparciu o system dedykowany do tych rozliczeń. W tym celu będziesz kontakctował / -a się z pozostałymi biurami firmy na świecie, aby zapewnić naszym klientom jak najbardziej dokładne i aktualne wyceny ich portfeli finansowych.
Oczekujemy:
Doświadczenia zawodowego, popartego ukończonymi dyplomami z zakresu ekonomii, finansów czy ksiegowości. Dobrze rozwiniętych zdolności analitycznych, matematycznych oraz zorientowania na szczegóły i wychwytywanie błędów w przeprowadzanych transakcjach finansowych. Cenimy kandydatów z dużymi zdolnościami komunikacyjnymi oraz chęcią uczenia się. Stwarzamy duże możliwości rozwoju zawodowego osobom ambitnym, stawiającym na rozwój własny oraz na rozwój nas jako organizacji.
Firma oferuje:
– atrakcyjne wynagrodzenie wraz z umową o pracę,ym,
– prywatną opiekę medyczną,
– Karty Multisport i Benefit,
– przewidziany budżet na szkolenia,
– długotrwałą współpracę i duże możliwości rozwoju zawodowego. |